سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسانه های اجتماعی

نظر

ردیت

 

آیا می دانید که Reddit چیست ؟ ردیت بیش از 1.5 میلیارد کاربر دارد و به عنوان پنجمین سایت پربازدید در ایالات متحده شناخته شده است. این به این معنی است که مردم بیشتر از اینستاگرام، توییتر، لینکداین یا نتفلیکس از آن بازدید می کنند. اما چرا تعریف ردیت سخت است؟ منظور این است که شما حتی اگر از لینکداین استفاده نکنید اما احتمالا می دانید که چیست. ردیت گیج کنندس زیرا در نوع خودش قرار دارد. ردیت یک بستر از ترندها، رسانه ها، میکرو انجمن ها و میکرو فرهنگ هاست و همین باعث جذابیت آن می شود. هنگامی که اصول را یاد گرفتید، دنیای کاملاً جدیدی از امکانات را پیدا خواهید کرد. در این پست با ردیت آشنا شوید و به راحتی از آن استفاده کنید.

 

ردیت Reddit چیست ؟

ردیت یک پلتفرمی است که محتوای وب، اخبار اجتماعی، انجمن و یک شبکه اجتماعی را ترکیب می کند. اعضای این پلتفرم می توانند محتوایی مانند متن، عکس، فیلم و لینک را در سایت منتشر کنند. کلیه مطالب منتشر شده توسط دیگر اعضا رای داده می شود. این سیستم شایسته سالاری تضمین می کند که محتوای جالب و باکیفیت به بالا می رود و محتوای بد در پایین ترین قسمت قرار می گیرد. در نتیجه ردیت زادگاه بسیاری از پست های اینترنتی و احساسات ویروسی است. Reddit واقعاً دنیای دیگری است.

 

 

رای دهی به پست‌ها در ردیت (Reddit)

در کنار هر پست در سایت (Reddit) عددی را مشاهده می‌کنید که این عدد امتیاز مربوط به آن پست را نشان می‌دهد. در کنار آن دو علامت فلش وجود دارد یکی رو به بالا و یکی رو به پائین. با استفاده از این فلش‌ها می‌توانید به محتواها رای بدهد که به این ترتیب با علامت رو به بالا به امتیاز پست اضافه می‌شود و با علامت رو ب پائین از امتیاز آن کم می‌شود.

با هر امتیاز مثبت به یک پست در (Reddit) در حقیقت می‌خواهید نشان دهید که محتوای موجود در این پست ارزشمند است و خوب است که توسط افراد دیگر نیز مورد مطالعه قرار گیرد.

 

رای دهی در ردیت

 

 

ساب ردیت چیست؟

همانطور که گفته شد ردیت کمی شبیه به یک انجمن کار می کند.

ساب ردیت یک اجتماع کوچک تر در ردیت بوده و مبتنی بر یک موضوع خاص است – و برای هر چیزی یک ساب ردیت وجود دارد. به این ترتیب در می یابید که مباحث معمول با ساب ردیت هایی مانند زیر پوشش داده شده است:

  • صنایع دستی: r/SomethingIMade یا r/Crafts
  • سفر: /r/travel یا /r/backpacking
  • تجارت: r/enterpeneur یا r/smallbusiness
  • تناسب اندام: r/fitness یا r/GYM/
  • آشپزی: r/cooking یا r / AskCulinary

اما ساب ردیت ها در این جا متوقف نمی شوند.

یک ساب ردیت در مورد هرچه که بتوانید به آن فکر کنید، وجود خواهد داشت. در مورد این مسئله حاضرم قسم بخورم؛ اگر باور نمی کنید، خوب، می توانید بررسی کنید.

یک ساب ردیت اختصاصی برای افراد وجود دارد که تصاویر فتوشاپ شده ی پرندگان با اسلحه های انسانی را به اشتراک می گذارند: r/birdswitharms// یک ساب ردیت دیگر وجود دارد که در آن مردم داستانهای کاملاً به معنای واقعی کلمه، بی معنی را به اشتراک می گذارند